onsdag 21. november 2012

Gamaldagse kokosmakronar

 Desse kokosmakronane er ein sikker vinnar om du likar kokos. Dei er seige og gode, og i tillegg er dei glutenfrie.. Litt arbeid, men garantert verdt det!
Oppskrifta kjem her ;

4 eggekviter
2 dl sukker
4 dl kokosmasse

Eggekvitene stivpiskes, sukkeret tilsettes og piskes ei stund til. Bland i kokosen. Ha alt i ei kasserolle, som settes over middels varme. Rør i massen til den er samanhengande og seig.
Sett kakene med 2 teskeier på bakepapirkledd steikeplate, og steik kakene gyldne. Du får ca 50 kaker.
Steikes ved 180 grader i 10-15 minut.

Siri

3 kommentarer:

  1. Nå ble jeg litt fristet,mulig jeg skal prøve meg på disse

    SvarSlett
  2. Hmmmm ser jeg må starte juleforberedelsene snart jeg også. Takk for at du deler oppskrift.

    SvarSlett
  3. Dem har jeg lagd de siste julene. Bare du minte meg på det :-)

    SvarSlett