lørdag 4. februar 2012

Snurrer med ost og skinke

 Denne oppskrifta har eg funne i farmor's handskrevne kokebok. Nokre små endringar er gjort med tida, og eg har kome fram til ein god variant..
Fyllet er stort sett ost og skinke, men eg brukar gjerne hamburgerrygg eller anna pålegg med eller utan krydder..
Oppskrift;

1 l vatn lunkes
i 150 gr smelta smør
1 pk gjær løyses opp
4 ss sukker
1 ts salt
2 ss krydderblanding - pizzakrydder, brødkrydder el.liknande..
1,5 kg kveitemjøl

*Knas godt ut, hevast til dobbel størrelse. Del deigen i 2 og kjevle ut til firkant. Ha på ost, pålegg og gjerne litt krydder (her har eg brukt paprikapulver). Rull saman og del til snurrer som legges på bakeplate. Etterhev ca 1/2 time. Steikes ved 190-200 grader i varmluft i 10-15 minutt...

2 kommentarer:

  1. Dette så skikkelig godt ut. Skal jeg jammen prøve å bake en dag jeg også. Må bare få handlet inn litt ost og hamburgerygg først :o)

    SvarSlett
  2. Mmmm disse så veldig gode ut! Tror jammen jeg også må prøve disse en dag :)

    SvarSlett